Hoe kan ik tickets kopen?

On-line: via deze website
Telefonisch: via klantenservice PayLogic: 0900 7295 6442 (€ 0,00 per gesprek) Openingstijden: Maandag – Vrijdag: 09:00 – 17:00 (CET)Zaterdag: 10:00 – 17:00 (CET).

Hoe weet ik op welk schip ik ga varen?

Afhankelijk van het geboekte aantal tickets wordt een bepaald schip ingezet. U vaart altijd gegarandeerd op een tall ship.

Ik wil met anderen gegarandeerd op hetzelfde schip. Kan dat?

Ja. Als ieder een ticket voor dezelfde afvaart koopt en gezamenlijk incheckt komt u gegarandeert met zijn allen op hetzelfde schip. Als u met meer dan 30 personen op hetzelfde schip wilt vragen we u dit per email

Wat zit er in de ticketprijs inbegrepen?

VIP-arrangement: Een ticket is inclusief vaartocht op een tall ship, ontvangst in onze ontvangstterminal, italiaans buffet en een aantal hapjes. Het schip zal, indien de weersomstandigheden het toelaten, de zeilen zetten. Drankjes zijn tegen cash betaling verkrijgbaar aan boord. Overige vaararrangementen: Een ticket is inclusief vaartocht op een tall ship en een aantal hapjes (zoet en hartig, ca. 6 items p.p.). Drankjes zijn tegen cash betaling verkrijgbaar aan boord.

Waar ga ik aan boord voor de vaartocht?

Bij iedere vaartocht wordt u ontvangen in de ontvangstterminal in de Derde Haven van Scheveningen. Bekijk de reisinformatie voor een gedetailleerde routebeschrijving.

Kom ik weer op dezelfde plaats terug als waar ik aan boord ging?

Ja. Zie ook het antwoord van bovenstaande vraag.

Hoe lang van tevoren moet ik aanwezig zijn?

U dient 30 minuten voor vertrek aanwezig te zijn op de ontvangstlocatie.

Wat gebeurt er wanneer ik te laat arriveer?

Helaas is het in verband met tijdschema’s niet mogelijk het schip later te laten vertrekken. Daarom verzoeken wij iedereen 30 minuten voor vertrek aanwezig te zijn. Restitutie van het ticketbedrag is helaas niet mogelijk.

Welke voorzieningen zijn er aan boord?

Dit verschilt per schip. Alle schepen hebben toiletten, zitgelegenheid binnen en buiten en bar aan boord. Tevens hebben alle schepen hebben een zgn dekluifel en/of voldoende geschikte binnenruimte, zodat u bij regenachtig weer toch beschut bent.

Is het mogelijk met een rolstoel aan boord van de schepen te komen?

Ja. Het is mogelijk om met een rolstoel aan boord van de schepen te komen. Wij verzoeken u vriendelijk bij check-in te vermelden als u met een rolstoel aan boord wilt. Dan kan men hiermee rekening houden. Let op: elektrische rolstoelen kunnen niet aan boord.

Wat gebeurt er in geval van slecht weer?

In geval van regen is er op ieder schip de mogelijkheid overdekt te zitten, op het dek en/of binnen in het schip.

Hoe kan ik de ontvangstlocatie het beste bereiken?

De Derde Haven van Scheveningen is het best te bereiken met openbaar vervoer. Bekijk de reisinformatie voor een gedetailleerde omschrijving.

Is de vaartocht geschikt voor kinderen?

Ja, de tocht is uitermate geschikt voor kinderen. Naast een spectaculaire belevenis aan boord van een groot schip is er veel te zien.  De schepen zijn voor kinderen een redelijk veilige omgeving. Alle schepen hebben hoge relingen en alles is ruim opgezet.

Welke kleding moet ik aan tijdens de vaartocht?

Op het water is het altijd iets kouder dan op het land, dus neem een warm vest of warme jas mee. Wij raden daarnaast stevige schoenen aan met zo mogelijk rubber zolen.